Виробниче навчання група 24 2023-2024 н.р.

 24.04.2024

Тема програми: Система технічного обслуговування і ремонту машин

Тема уроку: Правка бортів і дисків коліс

 Зміст навчально-виробничих робіт:

 Інструктаж з ОП за змістом занять. Організація робочого місця.

- Правка бортів і дисків коліс. 

- Заміна шпильок, втулок і гайок коліс. 

- Складання коліс.

1 Завдання:

1. Опрацюйте теоретичний матеріал :

https://docs.google.com/document/d/11tpbViBjTQI9RXOM3lVzHsfVcs3n1ZM6/edit?usp=sharing&ouid=114182698593956585156&rtpof=true&sd=true

https://budova-traktoriv.com.ua/hodova_chastyna_kolisni.html 

2. Перегляньте відео : 

 1. Як розбортувати переднє колесо самостійно

https://www.youtube.com/watch?v=g0EUN_g6cTY

2. Ремонт диска МТЗ

https://www.youtube.com/watch?v=AzU29AjR-Sc

3. Заміна коліс на МТЗ-80 ,,бортіровка на вісу‘

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=nepRzP1Ni04

4. Юмз 6.Мтз 80. Тюнінг коліс.

https://www.youtube.com/watch?v=8Tnt7tBm4l4

5. Заміна гайок та шпильок колеса трактора

https://www.youtube.com/watch?v=66E6uWLwGiM&t=5s

6. Заміна втулок ЮМЗ

https://www.youtube.com/watch?v=EH6CqFM8YVQ

2 Завдання: 
1. Скласти стислий конспект
2. Знайти відеоматеріал про правку бортів коліс та надіслати мені в особисті


11.04.2024

Тема програми: Система технічного обслуговування і ремонту машин

Тема уроку: Очищення рам

 Зміст навчально-виробничих робіт:

Інструктаж за змістом занять, організація робочого місця, безпека праці.

 - Очищення рам.

- Заміна непридатних траверсів, холодне правлення рами.

Завдання:

1. Опрацюйте теоретичний матеріал :

https://docs.google.com/document/d/14njrjNJT2dPTPhdLFjLZ6WBLLBqvKKX2/edit?usp=sharing&ouid=114182698593956585156&rtpof=true&sd=true

2. Складіть стислий конспект

3. Перегляньте відео : 

 1.  Ремонт рами трактора

https://www.youtube.com/watch?v=03IrBxZKX4g

2. Реставрація рами. Ремонт причепа.

https://www.youtube.com/watch?v=tnn65pxOjzo

https://www.youtube.com/watch?v=0GgS4E29kOE

3. Вирівнювання рами причепа вантажного автомобіля

https://www.youtube.com/watch?v=o2C3oL9Wtjc

 Домашнє завдання: Знайти відео про очищення рами трактора та підготовці її до фарбування. Посилання переслати мені в особисті.

 

04.04.2024

Тема програми: Система технічного обслуговування і ремонту машин

Тема уроку:  Ремонт пошкоджених різьбових з'єднань

Зміст навчально-виробничих робіт:

Інструктаж за змістом занять, організація робочого місця, безпека праці.

- Ремонт зовнішніх різьб: зрізування старої різьби і нарізання нової меншого розміру.

Ремонт внутрішніх різьб: розсвердлювання отвору і нарізання різьби більшого діаметра.

Завдання:

1. Опрацюйте теоретичний матеріал за посиланням:

https://docs.google.com/document/d/1m_B0TpGXv_ynoCUOA-RMeoajAlru6UaQ/edit?usp=sharing&ouid=114182698593956585156&rtpof=true&sd=true

https://docs.google.com/document/d/1xcwYsFoFC4hyhJRJ9ORqBn8fF0dIeo8V/edit?usp=sharing&ouid=114182698593956585156&rtpof=true&sd=true 

2. Складіть стислий конспект

3. Перегляньте відео за посиланням: 

1.  Інструмент для ремонту різьби
 2. Простий спосіб замір кроку різьби
https://www.youtube.com/watch?v=tjJo5G6UvKE
3. Різьбовий напилок
https://youtube.com/watch?v=EOrWkG8RJ6s
4. Якщо зірвана різьба
https://www.youtube.com/watch?v=lnyDXeszbnY 
5.  Спосіб виправлення різьби без плашки
https://www.youtube.com/watch?v=cfsa2vnbmvQ

4. Дайте письмову відповідь:

Назвати основні пошкодження деталей з різьбовими з’єднаннями.


28.03.2024

 Тема програми: Система технічного обслуговування і ремонту машин

Тема урокуРозбирання, миття деталей заднього моста

Зміст навчально-виробничих робіт:

Інструктаж за змістом занять, організація робочого місця, безпека праці.

- Ознайомлення з технологічним обладнанням та оснащенням для розбиральних робіт.

- Розбирання заднього моста: розбирання різьбових з'єднань  (відкручування гайок, болтів і шпильок);

- демонтаж підшипників, розпресування деталей, розбирання рухомих з'єднань.

- Знежирення і миття деталей; очищення від нагару, накипу, іржі і старої фарби за допомогою спеціальних мийних розчинів і води.

- Сушіння природним способом або обдуванням стисненим повітрям.

Завдання:

1. Опрацюйте теоретичний матеріал за посиланням: 

https://docs.google.com/document/d/1zp7Uc1arY58CYAUvpXBj7p1a8NUp-eFy/edit?usp=sharing&ouid=114182698593956585156&rtpof=true&sd=true

https://docs.google.com/document/d/12YBuBTxKiBvvOQG70luYtH92-kbESbHx/edit?usp=sharing&ouid=114182698593956585156&rtpof=true&sd=true

https://budova-traktoriv.com.ua/Mosty_kolisni.html  

https://d-zapchast.com.ua/ua/p964316636-komplekt-dlya-remonta.html 

2. Перегляньте відео:

1.  Диференціал

https://www.youtube.com/watch?v=uhuxpWKRL7w

https://www.youtube.com/watch?v=yYAw79386WI 

2.  Нюанси регуліровочних болтів на кришках диференціала

https://www.youtube.com/watch?v=zTtam7PD9Qc

3. Рульове керування трактора Т 150К

https://www.youtube.com/watch?v=Y8Tb_lOtqAg

4. Ремонт заднього моста МТЗ

https://www.youtube.com/watch?v=OJ-Qk5_yG34

3. Опишіть процес сушіння деталей заднього моста природним способом або обдуванням стисненим повітрям.

 

21.03.2024

Тема програми: Система технічного обслуговування і ремонту машин

Тема урокуРозбирання карданної передачі

Зміст навчально-виробничих робіт:

Інструктаж за змістом занять, організація робочого місця, безпека праці.

-       Розбирання карданної передачі.

-       Заміна хрестовини і вала.

-       Складання карданної передачі.

Завдання:

1. Опрацюйте теоретичний матеріал за посиланням:

https://docs.google.com/document/d/134P4jBDMNQGnckoUS-U8VU7o7fhDLIKe/edit?usp=sharing&ouid=114182698593956585156&rtpof=true&sd=true 

https://docs.google.com/document/d/1pjsEIMEl6caiNaqbvxqvogeNICRhTV4Z/edit?usp=sharing&ouid=114182698593956585156&rtpof=true&sd=true 

2. Складіть короткий конспект.

 

3. Перегляньте відео:

1. Як зняти кардан

https://www.youtube.com/watch?v=GbtqoGDloBk

2. Заміна хрестовини кардана валу

https://www.youtube.com/watch?v=b0qJ1isk1NU

 

https://www.youtube.com/watch?v=nWEBmCns0SQ

3. Ремонт карданного валу з завальцьовуванням хрестовини


4. Складіть технологічну карту послідовності  складання карданної передачі. 

 

07.03.2024

Тема програми: Система технічного обслуговування і ремонту машин

Тема урокуРозбирання і миття коробок передач

Зміст навчально-виробничих робіт:

Інструктаж за змістом занять, організація робочого місця, безпека праці.

-         Розбирання і миття коробок передач.

-         Підготовка корпуса коробки передач для накладання зварювальних швів.

 

Завдання:

1. Опрацюйте теоретичний матеріал за посиланням:

https://docs.google.com/document/d/18VMWaPxIOwHT4PfZHRZnUfmV-ZFOo8qs/edit?usp=sharing&ouid=114182698593956585156&rtpof=true&sd=true

ЮМЗ-6: Схема і Ремонт

https://gardenunion.com.ua/kpp-iumz-6-skhema-i-remont-42/

Розгляньте карту дфектів та інструкційно-технологічну карту

https://docs.google.com/document/d/1EGE9ttqgKRtvosWFyJeWkklsbTiX_HfO/edit?usp=sharing&ouid=114182698593956585156&rtpof=true&sd=true

https://docs.google.com/document/d/1cSoV6GjZ7xmQCZctQrJa4cU_XhA7DoyF/edit?usp=sharing&ouid=114182698593956585156&rtpof=true&sd=true 

2. Складіть короткий конспект.

 

3. Перегляньте відео:

1. Джон Дір 6320 трохи ремонту 

https://www.youtube.com/watch?v=_gHhC4dI0DY

 

2. Ремонт і зборка коробки передач трактора

https://www.youtube.com/watch?v=9uEg9infnno

3. Як зняти верхній вал коробки ЮМЗ

https://www.youtube.com/watch?v=awdllZGOAkQ

    4. Складіть технологічну карту послідовності підготовки корпуса коробки передач для накладання зварювальних швів.

Записи виконати в зошиті!

 

 29.02.2024

Тема програми: Система технічного обслуговування і ремонту машин

Тема урокуРозбирання зчеплення

Зміст навчально-виробничих робіт:

Інструктаж за змістом занять, організація робочого місця, безпека праці.

Виявлення несправностей, для усунення яких потрібні зняття і розбирання зчеплення:

- підвищений (порівняно зі звичним) шум при включенні зчеплення;

- ривки при роботі зчеплення;

- неповне включення зчеплення (зчеплення «буксує»);

- неповне вимикання зчеплення (зчеплення «веде»).

Розбирання зчеплення.

Завдання:

1. Опрацюйте теоретичний матеріал та інструкційно-технологічну карту за посиланням:

https://docs.google.com/document/d/13QhzqueYbHnE5ZyocOspmGXviWUkyKDK/edit?usp=sharing&ouid=114182698593956585156&rtpof=true&sd=true

 https://docs.google.com/document/d/1zoAi4q7qdQ3M8vy1JY68heDCtVg-YoO_/edit?usp=sharing&ouid=114182698593956585156&rtpof=true&sd=true

 2. Складіть короткий конспект.

 

3. Перегляньте відео:

1. Ремонт зчеплення трактора МТЗ-80, МТЗ-82

https://www.youtube.com/watch?v=pKlq0hmXoQ4

2. Ремонт зчеплення ДФ 244.

https://www.youtube.com/watch?v=exQZpYQXld8

3. Мототрактор. Зчеплення (ремонт, модернізація)

https://www.youtube.com/watch?v=08JSjnVFUX8

 

4. Складіть технологічну карту послідовності виявлення несправностей зчеплення.

 

Записи виконати в зошиті!

 

22.02.2024

Тема програми: Система технічного обслуговування і ремонту машин

Тема уроку: Ремонт кабіни

Зміст навчально-виробничих робіт:

Інструктаж за змістом занять, організація робочого місця, безпека праці.

Визначення пошкоджень на корпусі кабіни, капоті, дверях.

Підготовка пошкодженого місця до зварювання.

Завдання:

1. Опрацюйте теоретичний матеріал за посиланням:

 https://docs.google.com/document/d/1EzJO2zZ4hrlQMr3yqsCzZlHwOKDPF6P4/edit?usp=sharing&ouid=114182698593956585156&rtpof=true&sd=true
  https://budova-traktoriv.com.ua/dopomigne_obladnannia.html

 

2. Перегляньте відео:

 

1. МТЗ – щитки, дверка, крила 

https://www.youtube.com/watch?v=SueUXLrjpZk

 

2. Ремонт МТЗ, підготовка і покраска деталей трактора

     https://www.youtube.com/watch?v=MXWh8Z9DXHk

3. Обшивка кабіни

https://www.youtube.com/watch?v=Bm66TbLxWBQ

      3. Опрацюйте інструкційно-технологічну карту "Розбирання кабіни" 

https://docs.google.com/document/d/1QUTkejcCy1nW_QRp8zVZug58azPuQ82O/edit?usp=sharing&ouid=114182698593956585156&rtpof=true&sd=true

4. Опишіть послідовність підготовки пошкодженого місця в кабіні до зварювання.

 

Записи виконати в зошиті!

 

15.02.2024

Тема програми: Система технічного обслуговування і ремонту машин

Тема уроку: Зовнішнє очищення і миття тракторів та сільськогосподарських машин, підготовка їх до ремонту

Зміст навчально-виробничих робіт:

Інструктаж за змістом занять, організація робочого місця, безпека праці.

Злив масла з картера двигуна і трансмісії.

Промивання картерів.

Розбирання на агрегати, вузли та деталі.

Завдання:

1. Опрацюйте теоретичний матеріал за посиланням. 

https://docs.google.com/document/d/1TcfjK9zvBPttOWShYAnf2znwLOdIjTTe/edit?usp=sharing&ouid=114182698593956585156&rtpof=true&sd=true

Розбирання, миття агрегатів, вузлів і деталей двигуна

https://studyes.com.ua/technicheskie/rozbirannya-mittya-agregat-v-vuzl-v-detaley-dviguna-vnutr-shnogo-zgorannya.html

2. Перегляньте відео:

 Зовнішня  мийка тракторів

https://www.youtube.com/watch?v=JGANqn4NCsg

Ультразвукова мийка деталей машин

https://www.youtube.com/watch?v=wMQqn5jfiA8

 Вибір масла для трактора Т-25.

https://www.youtube.com/watch?v=bwbbzLaK0Xg

         3. Опрацюйте інструкційно-технологічну карту "Підготовка тракторів до ремонту"

         https://docs.google.com/document/d/1ibme6YbLcR51w1WUmmWGa08NZD5-st3l/edit?usp=sharing&ouid=114182698593956585156&rtpof=true&sd=true

4. Складіть алгоритм дій при зливі масла з картера двигуна і трансмісії. Записи виконати в зошиті!


08.02.2024

Тема програми: Система технічного обслуговування і ремонту машин

Тема уроку: Ремонт типових з’єднань та деталей

Зміст навчально-виробничих робіт:

Інструктаж за змістом занять, організація робочого місця, безпека праці.

Ремонт і відновлення різьбових з'єднань (шпилька-деталь-гайка, болт-деталь, болт-гайка) різними способами:

-  перенарізування різьблення під ремонтний розмір;

-  наплавлення з подальшим нарізуванням різьблення під креслярський розмір, крім нарізної частини болтів, шпильок або валів, що працюють зі знакозмінним навантаженням;

-  нарізка нових різьбових отворів (поруч зі старими) і закладення старих отворів різьбовими пробками.

Ремонт деталей шпоночного з'єднання, що мають пом’ятість і знос пазів, ослаблення посадки або деформацію шпонки.

Відновлення деталей нерухомих конусних з'єднань, що мають задирки, знос, зминання і наклеп контактуючих поверхонь.

Завдання:

1. Опрацюйте теоретичний матеріал за посиланням:

https://docs.google.com/document/d/1N865iDov6Ou-RK1vd8UjO5NKOd8Ga9K8/edit?usp=sharing&ouid=114182698593956585156&rtpof=true&sd=true

 

https://docs.google.com/presentation/d/1e_swD06_oW9JAI_bBt1K5vwH_xfyc2VZ/edit?usp=sharing&ouid=114182698593956585156&rtpof=true&sd=true

 

2. Перегляньте відео:

1. Ремкомплект для відновлення різьби

https://www.youtube.com/watch?v=LF0RFMxTC6A

2. Система відновлення різьби THORVIK®

https://www.youtube.com/watch?v=Gx4XHB8iWMA

3. Роз'ємні з'єднання

https://www.youtube.com/watch?v=a9OD-uAMQks

4. Шпоночні з’єднання. Класифікація і види шпонок

https://www.youtube.com/watch?v=Q_J221u-HnY

5. Як фрезерувати шпоночний паз

https://www.youtube.com/watch?v=xct-id74kMk

Посадки підшипників кочення

https://www.youtube.com/watch?v=N5xqgNTpn5Y

 

3. Законспектуйте основні означення.

4. Знайдіть інформацію або відео про способи відновлення деталей нерухомих конусних з'єднань.

5. Виконайте або опишіть процес перенарізування різьблення під ремонтний розмір.

Фотозвіт надіслати мені в особисті у Вайбер!